01/02


Dzisiejszy zestaw jest bardziej casualowy od poprzedniego. Nadal mamy jednak karnawał więc błyskotki jak najbardziej wskazane, tym razem postawiłam na srebro. Ponieważ ostatnio mam słabość do wszelkich zdobień na koszulkach/spódnicach w postaci przyszywanych koralików czy cekinów inspirowanych latami 20. musiały się one znaleźć w tej stylizacji. Mimo, że takie sylwetki mogłiśmy oglądać latem 2012 KILK, dla mnie ten trend nadal jest hot, więc w dzisiejszej stylizacji możecie znaleźć jeden z moich nowych nabytków w takim klimacie. Duża wyszywana w kwiatowy wzór aplikacja, zdecydowanie podbiła moje serce. Dla równowagi dobrałam do niej obrączki i bransoletkę, które razem sprawiają, że jeansy i marynarka nie są już takie "zwykłe". Mimo tych wszystkich ozdób, które na moim blogu nie są codziennością, nie ma się wrażenia, że całość jest zbyt strojna



marynarka - Reserved / bluzka - sh / boyfriendy - H&M / botki - H&M / bransoletki - Mohito / pierścionki - vero moda












27 comments:

  1. Ada świetnie wyglądasz. Taki prosty look, a bardzo Ci służy!

    ReplyDelete
  2. świetna stylizacja ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękna stylizacja. Sama od dawna szukam tego typu spodni, ale jednak nie trafiły mi się te idealne. Wbrew pozorom nie trzeba do nich nosić jedynie obcasów :)

    ReplyDelete
  4. wow, nice location and nice style, girl :D
    diannetho.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  5. Idealnie wyglądasz ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wybrałaś fajne miejsce na sesję zdjęciową:)

    ReplyDelete
  7. Idealnie.http://manequinss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ach mam fazę na takie spodnie będzie DIY;p

    świetne zdjęcia:)

    pozdr

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia, dobra z Ciebie modelka :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. jesteś boska, jakie zdjecia, cudo ♥
    jesteś niesamowita ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetne miejsce , strój boski . wyglądasz w nim świetnie :)

    zapraszam do mnie .

    ReplyDelete
  12. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  13. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    just let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  14. yaaaaaaaaaay!
    genialne jeansy!
    wyglądasz bosko!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  15. ślicznie wyglądasz :) ciekawe zdjęcia :) fajny look :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...